PL 627611083; 627611949

 ks. Kordeckiego 8; 62-872 Godziesze Małe

Dla Ucznia

Każdy uczeń
posiada w przeglądarce internetowej
bezpłatny dostęp do dziennika - kliknij.

Jeżeli nie pamiętasz hasła:

  • poproś rodzica o jego zresetowanie
  • zwróć się o pomoc do
    administratora szkolnego
    (dyrektor lub informatyk)

 

Dla Rodzica

Wszyscy Państwo mają pełny i bezpłatny
dostęp do e-dziennika (poprzez przeglądarkę).
W przypadku trudności z logowaniem,
prosimy o zgłoszenie problemu wychowawcy.
Rodzic ma również możliwość
wygenerowania nowego hasła dla dziecka
(w górnym Menu dziennika wybieramy kolejno
Uczeń, a następnie Informacje)

***

Microsoft 365

Office365 zmienia nazwę na Microsoft 365

Od 4 lat udostępniony jest w naszej szkole 
bezpłatny pakiet
dla nauczycieli i uczniów od klasy IV.
Oprócz aplikacji pakietu Office
Word, Excel, PowerPoint,
każdy ma dostęp do dysku OneDrive (1TB).

LOGOWANIE

Nazwa użytkownika
(pisana małymi literami alfabetu łacińskiego
bez spacji):
nazwisko.imie @ sp.zs1godziesze.pl
jest również adresem poczty e-mail

Strona do logowania - kliknij

Informacje

Podsumowanie Jarmarku Bożonarodzeniowego 2017

Najnowsze wieści z Jarmarku

W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem(…), ażeby umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich” Jan Paweł II

Dzięki Państwa ofiarności z tegorocznego Jarmarku Bożonarodzeniowego zebraliśmy kwotę 3. 546,18 zł. W ubiegłym roku była to kwota 2. 784 zł. Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom „Przystanek Godziesze” działa od października 2016 r. i dysponuje kwotą 6.330, 18 zł. Pieniądze w całości będą wydatkowane na rzecz dzieci przedszkolnych i uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Godzieszach Wielkich. O każdym wydatku będziecie Państwo na bieżąco informowani. Serdecznie zapraszamy Wszystkich chętnych do pracy na zasadzie wolontariatu do zapisywania się do Stowarzyszenia. Deklaracje można pobrać i złożyć w sekretariacie szkoły.

Czytaj dalej

Drukuj E-mail

Ubezpieczenie NNW na rok szkolny 2020/2021

POLISA EDU – A/P 84759

Instrukcja zgłoszenia roszczenia z umowy ubezpieczenia EDU Plus.

Przed przystąpieniem do zgłoszenia roszczenia z umowy ubezpieczenia EDU Plus prosimy o przygotowanie:

  • serii i numeru polisy, z której będzie zgłaszane roszczenie – info w sekretariacie oraz na stronie placówki
  • danych osobowych osoby Ubezpieczonej
  • dane Ubezpieczającego
  • numer rachunku bankowego, na które należy wypłacić świadczenie
  • dokumentacji medycznej z danego zdarzenia (SOR, ksero historii choroby, wypis ze szpitala)

Przed zgłoszeniem roszczenia proszę o kontakt telefoniczny po numerem telefonu 535 649 111 do dedykowanego opiekuna Rafała Adamskiego, który pomoże w likwidacji danej szkody. Szkodę można zgłosić w następujący sposób:

  • Internetowo - za pośrednictwem strony internetowej https://www.interrisk.pl/interrisk/zglos-szkode/
  • Pocztą tradycyjną - kompletną dokumentację należy wysłać na poniższy adres: Przegr. Pocztowa nr 3334, 40-610 Katowice
  • Pocztą elektroniczną - skany wymaganych dokumentów (wskazanych w § 21 OWU) należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefonicznie – na numer telefonu InterRisk Kontakt: (22) 575 25 25

Druk zgłoszenia roszczenia dostępny jest do pobrania na stronie www.interrisk.pl pod poniższym linkiem: https://www.interrisk.pl/szczegoly-produktu/szkolne-edu-plus/

 

Załączniki:

Informacje o pakiecie edu plus 2020 - PDF
Postanowienia Dodatkowe - PDF
Tabela norm - PDF
Zgłoszenie szkody - PDF
Załącznik - PDF

Agent ubezpieczeniowy
Rafał Adamski
tel. 535649111

Drukuj E-mail